alona.adv@gmail.com

דואר אלקטרוני

052-7901079

טלפון נייד

ייעוץ משפטי לפני גירושין

אסטגיה בגירושין

האם חשוב לקבל ייעוץ משפטי לפני גירושין?

לפני שמקבלים החלטות הרות גורל האם  להתגרש  או לא להתגרש,  האם לפרק  את התא המשפחתי או לדחות את המועד,  מומלץ וחשוב  לקבל ייעוץ משפטי לפני גירושין  ובפרט כי בהליכי  גירושין לרוב מעורבים  ילדים  וכן  מתעוררות שאלות רבות בנושא חלוקת רכוש.

לנושא חלוקת רכוש השלכות רבות  על כל התא המשפחתי ובשל כך יש לתכנן היטב את צעדייך  ויפה שעה אחת קודם.  

גם לנושא התזמון , כלומר  מתי להתחיל את  התהליך  יש  לכך השלכות רבות על ההליך המשפטי העתידי ככל ויפתח , פעמים רבות ובנסיבות מסוימות  אמליץ ללקוחותיי  להמתין עם פתיחת ההליך המשפטי.

פגישת ייעוץ גירושין הינה פגישת חובה שכן בפגישה זו תוכלו לקבל מידע מה לעשות ומה לא לעשות וכך תמנעו טעויות קריטיות  אשר ישליכו על ההליכים המשפטיים שיפתחו בעתיד.

במהלך פגישת ייעוץ נבחנת אסטרטגיה ראשונית,  על מנת שתוכל לתכנן את צעדך עוד לפני ההליך המשפטי וזאת כדי שאם חלילה תצטרך להגיע להליך משפטי תוכל להגיע אליו הכי טוב שאפשר וללא טעויות.

במהלך ייעוץ גירושין נבחנות שלל אופציות למציאת פתרון לרבות  הליך גירושין בהסכמה, שהוא הליך קל וזול יותר מההליך המשפטי שסבוך ויקר יותר מההליך המוסכם.

 אשתף אתכם במהלך אחת מפגישות ייעוץ מהרבות  שקיימתי במשרדי , הגיעה אלי  לקוחה לקבל ייעוץ לפני גירושין, הלקוחה נכנסה אלי לפגישה  נסערת  ומוטרדת מאוד,  שאלות רבות  הטרידו אותה ובצדק . במהלך פגישת יעוץ גירושין אבזרתי את הלקוחה בארגז כלים מתאים  כיצד עליה לפעול  עד  לפתיחת הליכים משפטיים , מה עלייה לעשות ומה לא לעשות . למרבה  המזל הלקוחה הגיעה  בזמן לייעוץ מה שהציל את אותה הלקוחה   מביצוע  טעות קריטית  אשר הייתה הייתה עלולה לגרום לה להפסדים כספיים רבים . בסיום הפגישה הלקוחה הודתה לי ויצאה ממשרדי מרוצה ורגועה.

 

חשוב שתקבלו ייעוץ משפטי גירושין , לפני פתיחת הליכים משפטיים , והחשוב מכל  שתקבלו יעוץ גירושין מעורך דין מומחה   מנוסה שמתמחה בדיני גירושין אשר שבקיא בתחום. שהרי אם  חלילה תצטרכו לעבור  ניתוח לב  אתם לא תלכו  לעשות את הניתוח בעצמכם ולא  תלכו לבצע את ניתוח  לב אצל רופא שיניים שמתמחה ברפואת שיניים ,  אתם תלכו לרופא מומחה שתחום מומחיותו  ניתוחי הלב.

 

אני ממליצה לקרוא מאמרים נוספים  באתר שלי  לרבות מאמר בנושא :  גירושין בהסכמה .

 

מה מבדל אותנו על פני משרדיי עורכי דין אחרים :

  1. ניסיון רב ומוכח בתחום, מעל 1,200 תיקים מורכבים  הסתיימו ובהצלחה רבה.
  2. ליווי אישי לאורך כל התהליך וזמינות מלאה ללקוח.
  3. אלפי לקוחות מרוצים.

לקוחות ממליצים

צרו קשר עם משרדינו עוד היום !

ליצירת קשר

השאר/י את פרטיך ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם האפשרי 

כתובת משרדינו

משרד ראשי

הרוקמים 23 חולון 

 בניין  B-Green

טלפון נייד 052-7901079

alona.adv@gmail.com


ניתן בתיאום מראש שירות משפטי גם בעיר בת-ים 

מוזמנים להתקשר ולתאם.

© כל הזכויות שמורות ל: alona.co.il אלונה קודנקו עורכת דין