alona.adv@gmail.com

דואר אלקטרוני

052-7901079

טלפון נייד

ייצוג בעסקאות רכישה/ מכירה דירה

רכישת דירה

רוכשים דירה שיהיה בשעה טובה והמון מזל טוב!

עסקה של מכירה או רכישת נכס מקרקעין לרבות דירת מגורים – הינה בדרך כלל “עסקת חייו” של כל אדם בישראל, מאחר והיא מהווה צעד כלכלי משמעותי בשווי כספי אשר מגיע למיליוני שקלים , בעל השלכות משפטיות מורכבות בנושאי הבטחת זכויות הלקוח כמו כן  השלכות של מיסוי מקרקעין.

 מאחר ומדובר בעסקת חייכם שכל הונכם מושקע בעסקה  חשובה מעין זו חשוב שלא תתפתו  “לחסוך” בייעוץ וליווי משפטי דווקא בעסקאות כאלו הכרוכות בסיכון של מיליוני שקלים.

עסקת מקרקעין (רכישה/ מכירה) הינה תהליך מורכב, המצריך טיפול מרובה  בכל שלב ושלב לרבות  דיווח מול רשויות המס  וגופים שונים וכרוך בלא מעט פיקוח, סיכונים, והשלכות בלתי הפיכות, על כן חובה בעסקת חייכם לקחת ייצוג   של עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין אשר ילווה אתכם באופן מקצועי ויסודי..

ניסוח הסכם מכר או הסכם  רכישה – דורש ידע מעמיק בתחום המקרקעין, הכרת  צרכי לקוח ובחינת הנכס הנרכש , חשוב לתכנן הייטב את התזרים  של פריסת  התשלומים על מנת שחלילה לא תהיו חשופים להפרת הסכם ותשלום של פיצוי מוסכם .

 חושב לקחת ייצוג של עורך  דין שתחום מומחיותו- מקרקעין , כאשר מדובר בעסקה מסחרית משפטית הכרוכה בסיכון של מיליוני שקלים  – מכאן נובעת החשיבות העצומה לשכור את שירותיו המשפטיים של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום זה, על-מנת להבטיח ליווי, ייצוג וטיפול ע”י עו”ד מנוסה מטעמכם אשר ידאג לייצג אתכם נאמנה .

זוגות שלוקחים משכנתא, מאת הבנק הממן יצטרכו שירותי נוטריון לצורך לחתימה על ייפוי כח נוטריוני , משרדינו מספק גם שירות זה.

משרד אלונה קודנקו – בעלת מומחיות וניסיון רב של ליווי עסקאות  רכישה ומכירת דירות. כל לקוחותינו נהנים משירות מקצועי וקפדני לרוחב תהליך העסקה על כל שלביה והיבטיה  – המשפטיים, המסחריים והכלכליים. גם לכם מגיע לא פחות מכך. 

ככלל בעת רכישת דירה , הרוכשים ממנים את הרכישה  במשכנתא , הבנק הממן דורש לקבל  מהקונים ייפוי כח נוטריוני שאומת ונחתם בפני נוטריון, משרדינו מספק  לרוכשים  גם שירותי נוטריון.

זקוקים לשירותי עורך דין לענייני מקרקעין? צרו קשר עוד היום עם עורכת הדין אלונה קודנקו   או השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

מה מבדל אותנו על פני משרדים אחרים:

  1. מקצועיות וניסיון מעל 11 שנים בעסקאות מקרקעין. 
  2. לקוחות מרוצים.
  3. שירות מצוין ובטוח.
  4. מחירים הוגנים.

 

מאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי  או תחליף לייעוץ משפטי על הקורא לפנות ולהתייעץ עם עורך דין מקרקעין מרכז, עורך דין מקרקעין בת -ים, עורך דין מקרקעין חולון.

צרו קשר עם משרדינו עוד היום !

ליצירת קשר

השאר/י את פרטיך ואנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם האפשרי 

כתובת משרדינו

משרד ראשי

הרוקמים 23 חולון

בניין B-Green

טלפון נייד 052-7901079

alona.adv@gmail.com

 

ניתן  ובתיאום מראש לקבל שירות משפטי גם בעיר- בת ים .